![edelmanlogo[1]](https://i0.wp.com/thp.org.mx/wp-content/uploads/2012/03/edelmanlogo1.jpg?resize=374%2C114)
Estamos orgullosos de anunciar que The Hunger Project México ha dado un paso más para terminar con el hambre y la pobreza al formar una alianza estratégica con la reconocida empresa de relaciones públicas Edelman. Esta unión tiene como objetivo crear una estrategia de comunicación externa efectiva para posicionar a THP México tanto a nivel nacional como internacional. De esta manera se busca que más gente conozca y haga conciencia sobre las condiciones en las que viven nuestros socios en algunas comunidades marginadas de nuestro país y que nuestros programas y metodología tengan un mayor alcance.
Algunas de las áreas a trabajar son: • Creación de mensajes clave. • Desarrollo de contenido para material de distribución. • Promoción de entrevistas en medios de comunicación. • Entrenamiento de medios para los voceros de la organización. • Establecer una relación con medios relevantes a nuestra organización.
Esta alianza es un gran paso para The Hunger Project México ya que mientras más gente conozca nuestro trabajo, tenemos mayor posibilidad de inspirar a más personas a unirse en nuestra misión de terminar con el hambre y la pobreza.
![AlianzaEdelmanweb[1]](https://i0.wp.com/thp.org.mx/wp-content/uploads/2012/03/alianzaedelmanweb1.jpg?resize=370%2C295)
We are proud to announce that the renowned Public Relations Company Edelman has made an important alliance with the Hunger Project Mexico! This alliance seeks to develop an Integrated Marketing Communication for THP Mexico in order to build a solid brand identity that is strongly positioned at a national and an international level. Therefore our mission of ending hunger and poverty can reach further!
The key elements that will be enforced for this year are: • To develop a general communication and media strategy for 2012 • To provide media exposure training for the organization’s key speakers.The creation of key messages. • The creation of the content and design for a promotional brochure. • A “Successful transmedia storytelling” workshop • To build a solid relationship with specific media that has an interest in our work. • To ensure several interviews with important media sectors This alliance is a big step for our organization since the more people know about our work the bigger influence we will have in others to join our mission to end hunger and poverty. It is important that people realize how the work of our catalysts has a positive impact in rural communities stimulating them to grow sustainably with their own means. And overall the further we reach the more we can inspire!
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Estamos orgullosos de anunciar que The Hunger Project México ha dado un paso más para terminar con el hambre y la pobreza al formar una alianza estratégica con la reconocida empresa de relaciones públicas Edelman. Esta unión tiene como objetivo crear una estrategia de comunicación externa efectiva para posicionar a THP México tanto a nivel nacional como internacional. De esta manera se busca que más gente conozca y haga conciencia sobre las condiciones en las que viven nuestros socios en algunas comunidades marginadas de nuestro país y que nuestros programas y metodología tengan un mayor alcance.
Algunas de las áreas a trabajar son: • Creación de mensajes clave. • Desarrollo de contenido para material de distribución. • Promoción de entrevistas en medios de comunicación. • Entrenamiento de medios para los voceros de la organización. • Establecer una relación con medios relevantes a nuestra organización.
Esta alianza es un gran paso para The Hunger Project México ya que mientras más gente conozca nuestro trabajo, tenemos mayor posibilidad de inspirar a más personas a unirse en nuestra misión de terminar con el hambre y la pobreza.
We are proud to announce that the renowned Public Relations Company Edelman has made an important alliance with the Hunger Project Mexico! This alliance seeks to develop an Integrated Marketing Communication for THP Mexico in order to build a solid brand identity that is strongly positioned at a national and an international level. Therefore our mission of ending hunger and poverty can reach further!
The key elements that will be enforced for this year are: • To develop a general communication and media strategy for 2012 • To provide media exposure training for the organization’s key speakers.The creation of key messages. • The creation of the content and design for a promotional brochure. • A “Successful transmedia storytelling” workshop • To build a solid relationship with specific media that has an interest in our work. • To ensure several interviews with important media sectors This alliance is a big step for our organization since the more people know about our work the bigger influence we will have in others to join our mission to end hunger and poverty. It is important that people realize how the work of our catalysts has a positive impact in rural communities stimulating them to grow sustainably with their own means. And overall the further we reach the more we can inspire!
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